:D

Tjena :D
Idag (igår rettaresagt) så var jag + Tonje, Roger, Henrik & Håkon på Spar köp då jag köpte:
(Bilder: sparkjop.no + Google)
sedan var vi och åt vi på något café/resturang ^^ jag skulle vara "nyttig" så jag tog Ceasarsallad
(Google)
neee men det var det första som kom upp i mitt huvud när Tonje frågade vad jag skulle ha x]
Och i söndags när jag och Håkon(kusin 3 åring) skulle ta båten över till Trondheim för att möta upp Tonje & Roger. Sedan så drog vi till Burger King för att äta. Komiskt nog tog jag grillad kyckling sallad... jag gillar inte burger burgare......
Efter vi hade ätit så åkte vi till Ranveig, Steinar & Erika för att Erika fyller år idag (Tisdag) & Steinar imorgon :] Vi åt jordgubbs ;D gött det.
sedan åkte vi tillbaks hem till T,R,H &H ^^
Fastnade vid datan. Provade lite kläder som jag kunde få av Tonje eftersom hon inte skulle ha dom kvar :] hittade 7-9 plagg xD Bilder när jag kommer hem från Norge den 14 Augusti :] då ni även får se vad jag har köpt under Norge resan ^^ + Semester picz ;]
men nu ska jag kolla på Rosario + Vampire på animefreak.tv <3
Me right now:
Lite muppad bild men skit it x] har på mig pyjamas som jag fick :}
Långt inlägg?? Iallafall lite bildbomb :}
God Nightz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0