Tillbaks :D

Jupp jupp lång dag i Trondheim men det var det värt ;) Det började med att vi åkte till Bohus för att kolla sängar, sedan till Rema 100 som låg i närheten för att köpa något att äta :) Där hittade jag den tredje Sobe Pure Rush energi dricke grön som jag inte hade smakaat <3 Efter det åkte vi till Ikea där vi köpte lite olika saker  och jag fick även min lite sena födelsedags present :3 hehehe I'm totaly in love in it <3
LUDDE Fårskinn, vit
(jag bryr mig inte om att det är en matta den ska oavsätt ligga ovanpå min säng<3)
Efter Ikea åkte vi till expert där vi fann en tvättmaskin :)
Sedan så åkte vi till själva trondheim och in på kid där vi köpte mycket också xD efter det blev det kapphal och sedan Kina resturangen :D Det var god mat och väldigt bra service (dom fyllde på glassen efter kvart också :O :D) älskar deras dessert <3 kommer dock inte på vad resturangen heter ;/
Sedan åkte vi tillbaks till Fosen :) Så nästan direkt när vi kom hem skulle vi bort på kaffe hos nån gammal tant :3
NI undrar säkert varför vi var på ikea,bohus , expert & kid ;P För min moster ska flytta snart ;}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0