Allmänt test 1

Hur bor du: Lägenhet
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur lång är du: ca 160
Kan du laga mat: Yes ;)
Vad jobbar du med/pluggar du: skola <.< högstadiet ;P
Vad har du på dig just nu: Joggingsbyxor, strumpor, trekvartstrröja och tjocktröja
Har du någon fobi: jaaa höjdskräck och spindlar
Hade du en bra kväll igår: ja sådär
Vilket är ditt senaste inköp: Too far gones nye cd + Nemi
Din favoritdryck på morgonen: öhmm jaa du ;P mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min moster
Har du sovit i din egen säng inatt: nej är i Norge
Vad hade du sönder senast: minns inte
Vem snackade du med senast:Nina
Varm favoritdricka: Cappucino
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Läsk
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker inte
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte
Saknar du någon just nu: ja mina vänner i sverige + katterna + mamma men hon kommer på måndag :)
Vad ska man göra för att få dig irriterad:  kommer inte på något nu x]
Någon jag stör mig på: Sondre
Intressen: Bågskytte, vänner, data
senaste person du kramade: kommer inte ihåg xD

Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: malene
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: nja
Har rakat dina ben någon gång: jappp
Är du sugen på något nu: ja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inet kaffe <.<
Använder du hudkräm: nope
Attraheras du av män med skägg: beror på om dom passar i det
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: ja ibland
Röstade du i det senaste valet: nej 
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nja det är jag väl :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Hey shorty
Har någon annan sovit i din säng inatt: vet inte
Vad tycker du är äckligt: spindlar och xO
Har du pengar på mobilen: På svensk ja norsk nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0